Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2018 16:05 - Ало, на Марс ли сме? Или държавата, в която ГЕРБ и БСП наддават за Гери Никол
Автор: botev196 Категория: Новини   
Прочетен: 319 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Невероятно, но факт. Гери Никол получи забрана да пее на събора на социалистите на Бузлуджа


Последните два дни усилено се обсъжда един факт – Гери Никол ще пее на традиционния събор на социалистите на Бузлуджа.

Новината предизвика недоумление дори сред социалистите, тъй като знаем електоратът може да остане доста шокиран от бедрата и секси римите на певицата.

До тук зле! Но оттук-натам още по-зле! Не стигна, че Гери Никол ще пее на младите социалисти, ами и сега пък ГЕРБ се обидили и й отзовали певицата от червения събор.

Кметът на Варна Иван Портних от ГЕРБ, градът, от който е родом певицата, й се обадил и поставил ултиматум: „Пееш за БСП, няма да пееш на празника на Варна”. И певицата - модерна варненска мадама – набързо отказала ангажимента си за едни 3 500 лв. хонорар и решила да остане вярна на града си или на по-големия си хонорар...

Противоборство на закони в парламента, пиар изказвания, спорове, бой между властта и опозицията -  всичко сме виждали, но най-големите парламентарни партии – ГЕРБ и БСП, да се карат за певица, която пее:

Гаси тока, пий ми сока, аз ги карам да танцуват даже и без кока.
Хулиганка, калпазанка. Пикантна като Мексиканка.
Гаси тока, пий ми сока, аз ги карам да танцуват даже и без кока.
Хулиганка, калпазанка. Аз съм над закона в тая страна!
Аз искам много шум.
Нека всички да прайм бум,бум,бум. Бум,бум,бум. Бум,бум,бум.


Такова нещо не бяхме виждали.

И няма да минем без баналния риторичен въпрос: „Къде се намираме, и кой ни управлява?"

Да не говорим, че ГЕРБ излязоха по комунисти от комунистите. Наложиха забрана и ограничиха правата на творец, акт, който не бяхме виждали от времето на комунизма, когато певците пееха само на коляно на сбирки на властта.

Не че БСП не станаха за смях, но пък ГЕРБ ги надминаха, отнемайки правото на младите надежди в БСП да сбъднат мечтата си и да гледат наживо професионален стрийптийз на мацка по жартиери, и тази екстра, поръчана специално от лидера им Корнелия Нинова.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: botev196
Категория: Новини
Прочетен: 56168
Постинги: 57
Коментари: 18
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930